Selasa, 1 Jun 2010

cerita dulu2.

dulu aku besar, gemok, rambot pendek, rambot kembang. ni masa aku sekolah rendah. aku sangat segan nak berkawan sebab fizikal aku ni. dan segala perkataan yang boleh menggambarkan betapa down nye diri aku. 

aku bukak cerita lama ni sebab 3/6/2010 diorang buat reunion. First impression : Excited giler. Beriya-iya aku nak sangat pegi. Tapi bila aku ingat-ingatkan balik, aku yang dulunye macamana, sekarang dah lain. dan lepas sekolah rendah aku langsung tak pernah jumpa / contact budak-budak tu lagi. Segan jadinya. 

Tetiba aku rasa cam tak nak pegi pulak.

2 ulasan:

  1. aku pun ada rasa2 xmau pegi reunion sekolah dulu.
    1. sbb aku dah makin lawa sekarang. hahah
    2. sbb aku xde kawan, aku ni pemalu orgnye.
    3. sbb mereka mmg salu label aku sombong.
    4. sbb buat kat jengka, dalam utan. tak ingin aku pegi situ lagi.
    5. sbb aku rase tak payah jumpa balik pun tak ape.


    ko?

    BalasPadam

terima kasih sudi komen-komen.