Ahad, 11 Julai 2010

21?

10 julai 2010. yer, 21 tahun sudah aku hidup. terima kasih kepada semua kerana masih membenarkan aku hidup dimuka bumi ini. tiada apa yang spesel tanggal 10 julai ini melainkan :

  - jam casio pemberian mama pada malam birthday-


surprise besday party di malam hari keluarga kolej kejururawatan seremban.
buat pertama aku jumpa kek bertulis nama aku sendiri.
siap ade budak2 koir anak2 makcik kolej nyanyi besday.
huh. terharu. tenks mama.


                                     
oh. ade lagi satu hadiah. dari papa. sangat simbolik dan aku akan terus melengkapkan simbolik itu. sementara masih ada ruang untuk aku melengkapkan segalanya.

rantai emas + buah kunci 21
harta pertama aku laa. (konon)

hahaha. tak sangka umur 21 baru dapat kek dan hadiah. hahaha. selama ini hari besday dok tersorok kat umah sambil mengenang nasib diri jer. hahahaha...

last but not least:
terima kasih kepada semua yang wish hari lahir saya.

2 ulasan:

terima kasih sudi komen-komen.