Selasa, 19 Oktober 2010

19 entri tiada maksud

Dimulakan dengan ;

Tak tau!
Serious aku tak tau apa yang aku rasa skang. Menang hadiah? dah. Konvo?; dah jugak. dan aku masih lagi rasa ada sesuatu yang tak lengkap.

Aku lebih sukakan masa2 asrama duduk dalam bilik kurung diri bertemankan lagu2 yang sentiasa membuat aku rasa lebih aman tanpa keserabotan otak yang kronik.

Aku rindukan saat2 tu.
Tapi sekarang aku dah terlalu jauh.
terlalu jauh untuk mendapatkan segalanya yang aku rindu.

dan aku tau,
disini, hidup harus diteruskan.
rutin harus diselesaikan.
dan sampai bila aku boleh bertahan,
kita tunggu dan lihat.

tenks untuk kau.
Semoga kau tau apa yang aku rasa.

4 ulasan:

  1. u'll never be far from urself
    be aspired..
    that part of urself nobody can replaced
    i'll pray for u wherever i am
    stay healthy..

    BalasPadam
  2. I miss those time 2..............
    Sabar la yer.........

    BalasPadam
  3. yg ubah diri kita....bukanlah kita sebenarnya. Tapi kehendak,tanggungjawab dan respon persekitaran.

    Kita akan rasa kosong dan serba tak lengkap sbb kita masih belum mulakan perjalanan tanggungjawab. dan bila dlm kesibukan melunaskan tanggungjawab yg satu persatu makin berat...kita tenggelam dengan kesibukan masa hinggakan tiada lagi gangguan kekosongan yg akan datang. yg datang cuma keletihan mengejar masa.

    dan bila itu terjadi...maka anda sudah besar dan matang cik yanot! Gudluck 4 that. hope to c u there.

    BalasPadam

terima kasih sudi komen-komen.