Jumaat, 22 April 2011

ayat2 dari mata yang menahan mengantuk ;

sedang kerja malam ; 
dengan undang2 baru ; dilarang tidur ; 
kalau sape2 yang kantoi dengan cc tv ; 
akan dikenakan tindakan ; 
ok disini harus aku tekankan, cctv yang tak de keje, atau pun orang yang cek cctv tu takde keje ; 
aku tak berapa nak setuju dengan larangan yang baru ni ; 
seolah2 macamlah gaji per night yang kau bg tu banyak sangat ; 
macam aku hadap ; 
dan kalau pun aku tidur, boleh merugikan kau2 ; 
ok ; idea ni aku tau dari sape ; 
dari bajingan yang kaki mengampu ; 
its ok ; dalam dunia, tak de orang macam kau, memang tak lengkap ; 
aku anggap je laa kau ni datang sebagai pelengkap hidop ; ( pelis lah )

ok ; cerita2 tempat kerja memang membosankan ; 
bila aku katakan ini pada teman,
mereka akan kata ;
 kau yang buat tempat kerja kau not interesting ; ok ; salah aku ; 
so ; aku takdelah meringankan mulut aku untuk mengeluh itu ini pada telinga yang tak sudi mendengar ; 
dan buat masa ni, aku belum jumpe telinga yang setia menadah ; 
belum ; pernah ada ; tapi sudah jauh ; 
takkan masih aku mengharapkan dia ; 
its ok ; masa berganti ; dan kita menjauh mengejar kehendak masing2 ; 
aku percaya ; 

dan aku percaya ; 
aku takkan lama disini ; 
ya disini ; 
cuma sementara waktu ; 
aku harus bertahan ; 
harus



1 ulasan:

terima kasih sudi komen-komen.