Sabtu, 27 November 2010

kehidupan yang sangat konkrit

erlow ; sangat lama untuk tidak menulis disini ;)
tak mahu menyatakan sebab. sebab saya akan mengemukakan jawapan yang sama ;)

nak cerita pasal?
1. Saya ;
    - hari2 saya hadapkan diri saya dengan muzik supaya tidak bosan. supaya saya dapat bernafas dalam udara yang konkrit. supaya dan lain-lain.
    -hari2 saya kene pergi kerja. dan hari2 saya ada masalah ; hilang kunci kereta.
    -hari2 yang hadapan ini, saya nekad untuk diet sebab saya semakin gemok. ya!! YANOT GEMOK!!
    - hari2 saya bawak kereta dengan kadar x confiden langsung sebab teringat pakcik yang aku langgar kereta       dia ; kaki powwww!!! haramm jadah..
    - macam biasa ; hari2 saya menyesal. sebab ;

haaiissshhhhhhh!!!!

malas nak cerita ; buat sakit hati.

dan aku ada rahsia yang dari dulu aku rasa benda ni betol!!!
iati ;
AKU PENAKOT!!!
AKU PENAKOT DENGAN
1. Polis
    - walau macamana ade lesen, jumpe polis aku jadi gabra. jumpe polis aku jadi pucat ; jumpa polis aku rasa macam nak demam + muntah dan sebagainya.. dan kalau aku bawak kereta, jumpe polis ; mesti mati enjin!!! Dem!!!!

2. Dokter ;
   - aku jumpe dokte jadi neves ; aku rase sejuk2. rase2 nak demam ; jadi gelabah macam labah2. terhegeh2 macam penagih ; dan lain-lain.
- bukan sebab die sangat cantik, sangat lawa, sangat hensem, sangat kiut, sangat gagah atau tersangat yang lain ;
tapi mungkin aku fobia ; mase kecik2 dulu mase aku demam panas. ; blablabla... ( bukan ada orang nak baca pom)

ok. penat membebel ;

Tahniah laa kat kawan aku tu. dah kapel dah die ;)
kalau ko tak bagi tau, aku tau beb.
semoga bahagia ( kalau laa ko bace) haahahhaha

membebel dengan seronoknya ; yanot

3 ulasan:

  1. konkrit yeerr...... haah tesco blakang umah je kan!

    BalasPadam
  2. bla bla bla pn ade org bace..hehe..
    dgn polis xyh tkut.. mereka pn manusia gak..hihi..
    cool je k.. kompem enjin x mati lps ni..=P

    BalasPadam
  3. mira ; tu pasal laa konkrit ; ngong tol ;

    dila ; hehehe. orang ; tp ade badi kot? hahaha

    BalasPadam

terima kasih sudi komen-komen.