Selasa, 7 Disember 2010

mungkin aku juga perlu buat

seperti Zahiril Adzim,

PANGGIL BALIK MOMENTUM ;

sebab aku rindukan aku yang dulu2. kalau2 menulis x cukup mukasurat. kalau2 membebel menanah2 telinga orang yang sanggup tadah telinga. hahaha.

Memanglah hidup aku sekarang tidak selengkap mana, tapi serba mencukupi untuk diri sendiri. Mungkin disebabkan mencukupi dan cukup untuk aku, tidak banyak perlu dibebelkan, dikongsikan disini kerana segala yang berlaku dalam kehidupan aku adalah sama ; dan berulang2.

So, aku akan cuba update jugak dengan segala upaya aku sebab minat aku membaca blog orang sambil men-drop komen telah pun berputik kembali. Maaflah dulu pun aku suka baca blog orang. Tapi senyap2lah. tak pernah bagi komen apa2 pun. Padahal aku bukak hari2 blog tu. Silent readerlah konon.

Syukurlah, aku dah pun jumpa buku2 koleksi pop untuk jiwa2 hadhari ;) rupa2nya ada aku letak dekat dalam satu tempat. Erm. dah aku yang salah letak, orang lain pulak aku tuduh pinjam tak pulang. Maaf ye. Aku memang seorang yang sangat gelabah kalau2 buku2 yang aku kumpul hilang.

Erm ; hampir 6 bulan aku bekerja. Ada lagi 18 bulan.
Aku harus kuatkan hati.
Aku mesti sambung belajar.
Dalam bidang ini.
Ya! dalam bidang farmasi.
Kalau2 ada siapa2 dengar aku nak sambung dalam bidang lain, sila ketuk kepala aku ok.
Dan kalau ada siapa2 tau agent untuk further study Farmasi ke Indonesia, sila tinggalkan link.
Malaysia dah takde harapan untuk aku.
Sebab aku takde 3.8.
Kenapalah aku tak pandai macam orang2 pandai?
haissshhhhh...

bebelan ikhlas ; yanot

5 ulasan:

  1. hahahaa ; ade2.. nanti aku bagi. sekali ngan gamba kat kebel kar mase gi langkawi. cakap ngan ipi saba yer. aku balik nanti aku bawak..

    BalasPadam
  2. Ya....
    Aku pun rasa benda yg sama.....
    Da smpi thp bosan.....................
    Aku pun nk smbg blja gak but not in pharmacy like u....
    Hopefully,we can do this.....................

    BalasPadam
  3. good luck in what u do.. sy tau awk boleh buat..=)

    BalasPadam

terima kasih sudi komen-komen.