Jumaat, 25 Mac 2011

cerita bizi nombor satu dan orang yang tak reti bersyukur

o.k ; best tak topic aku rini? eheheh
hai ;
sekarang ni aku agak bz ;
siap2kan dokumen untuk belajar ;
biaselah ; kalau takde isu, aku susah nak datang sini ; hehehe

alkisah ;
aku ni bukan nak sangat nak belajar jauh2 ;
duit nak pakai memang banyak ;
setahun kerja , berapa sangat aku boleh kumpul ;
insuran belajar yang bapak aku bayar berapa sangat ;
still kene pinjam sana sini ;
tapi takpelah ; niat aku memang nak belajar.
atas sebab pointer aku takde 3.8 CGPA untuk teruskan study disini ; Malaysia
dan atas sebab kelayakan minima untuk sambung degree pharmacy di Malaysia ialah ada 3.8.
dan aku takde ; mungkin sebab aku tak berapa nak pandai lah ;
so ; kita lupakan sebab aku tak dapat poiter tuh ; hehe

berbalik kepada cerita aku ;
aku tak paham , kenapa ade umat yang nak dengki ngan aku ;
kau bersyukur je lah ; senang je dapat masuk U ; IPTA ;
mungkin sebab kau pandai dan aku kurang pandai ;
ok ; kalau aku kata aku nak sambung degree kat sekian2 tempat,
kau pun nak jugaklah?
padahal nasib kau selalu baik ;
Di Malaysia tempat kau ada,
lagipun kau bukan sama course dengan aku ;
mesti nak up dari aku?
entahlah ;
sukahati kamu lah ye ;

semoga2 cita2 aku sampai ;)

4 ulasan:

  1. sy x dengki dgn kamu.. sy hrap kamu dpt capai cita2 kamu ok.. sy yakin kamu boleh.. chaiyok2 zira!! =)

    BalasPadam
  2. babe..sambung uni mana???

    at least dpt sambung kan dari takde..abaikan je apa org kata tu. bukan minta duit mak bapa diorg kan!!?

    BalasPadam

terima kasih sudi komen-komen.