Khamis, 5 Ogos 2010

masa kecik2 dulu, cita-cita saya nak jadi lelaki

supaya, orang hormat dekat saya. sebab saya lelaki. 
supaya nanti bolehlah saya ada girlfren yang sangat sayang dan cintakan saya.
supaya saya dapat menjaga gelfren saya masa demam
supaya bila dia batuk, saya bolehlah suapkan ubat batuk. depan orang ramai pon saya sanggup.
dan kalau dia melawan, bolehlah saya tunjal2kan kepala dia.
walau depan orang ramai pun. saya buat.
sebab saya kan lelaki. saya boleh buat apa yang saya suka.


haha. tapi semakin besar, saya dah ubah cita2.
nak menjadi seorang farmasis yg berjaya.
semoga-semoga jadi aja.



p/s; perenggan satu tiada kena mengena dengan saya

1 ulasan:

  1. tak payah jadi lelaki pun kau dah tujal kepala aku mase tadika dulu. hahahah

    BalasPadam

terima kasih sudi komen-komen.