Ahad, 12 Jun 2011

tanpa kawan saya :

sebelum tu layan video ni dulu ;)



ok ;
saya suka kenyataan diatas ;
saya ada cuma beberapa kawan ;
kawan lepak2 paling ramai dalam beberapa tu ;
dan kawan lepak2lah yang paling banyak  menyusahkan saya;
dan bila saya susah ; mereka lesap ;

soulmate?
ya ;
setiap tempat aku belajar ; ada satu ;
sebab sampai sekarang kita takde masalah ;)
kalau ada pun kita boleh manage ; )
kan?
anda tahu siapa anda ;

terima kasih kawan ;

*tanpa kawan ; saya bukan azira nur binti anhar ;)

4 ulasan:

  1. nak buat jugak entry -tanpa kawan-..............

    heh.

    BalasPadam
  2. entry anda buatkan kitaorg terpikir..sapalah kitaorg ini pada anda!

    BalasPadam
  3. alamak ; alya ; itu tempat skola baru cakap ; tempat keje next entry plak ; heheheh ;
    saba yer ;

    BalasPadam

terima kasih sudi komen-komen.