Khamis, 8 September 2011

entah boleh jadi biasa?

; seminggu ++ dah raya ;
aktiviti aku banyak jugak ; giler banyak ;
bz ; giler bz ;
tiap malam keluar cari ketenangan ;
tiap malam keluar untuk menjadi pemerhati ;

hampir seminggu-seminggu ;
aku menghadap bising2 manja ;)
hahaha ;
seminggu jugak aku dengar orang gadoh2 manja ;
seminggu2 jugak aku tengok orang manja2 ganas ;
seminggu aku nampak banyak hati sentap menyentap ;
dan banyak lagi aktiviti yang sewaktu dengannya ;

dan mungkin ; seminggu itu adalah untuk dijadikan memori ;
dan hanya sekadar memori ;
kerana minggu depan aku bakal menghadapi hari2 yang sunyi ;
tanpa pekik manja lolong ganas gigit merajuk sentap hati bunga2 mereka ;
terima kasih untuk mewarnakan hari aku ;
walau sekejap ;
terima kasih ;
:)

2 ulasan:

terima kasih sudi komen-komen.