Rabu, 7 September 2011

entry tacing

salam syawal ;
lama kan x update tempat ni?
bukan tanak update ;
dalam masa sebulan ni, ade laa 2,3 kali percubaan meng-update blog ni ;
tapi gagal disebabkan internet yang lembab ;
nak publish tak lepas2 ;
pastu aku dah takde mood nak ulang balik cerita2 yg aku nak sampaikan ;

hari ni aku wat entry tacing ;
bukan sebab aku tengah tacing ;
tak, aku tak tacing pon ;
aku harini sedang rimas je ;
rimas dengan keadaan aku yang tak tentu arah ni ;
dan rimas dengan pertanyaan orang2 yang konon2nya konsen sangat dengan aku ni ;

entry tacing ni tercetus time aku tengah drive balik umah tadi ;
aku terfikir, betapa tacingnya aku selama ni ;
hahaha ; dengan kata2 orang yang selalu anggap aku ni takda kepentingan langsung ;
tak sedih kan? hahhaa ; aku memang suka tacing ; suka aku lah ;

tapikan, lagi tacing bila kita tengah kusut2, banyak giler masalah,
dan kita dapat sepasang telinga untuk mendengar ; pergh time tu bukan main rasa nak lega dah ;
dan bila kau mula dengan baru mukadimah cerita ;
kau pulak yang nak kena dengar luahan hati kejadah si "so-call" pendengar tadi ;
tacing beb ;

tujelah ;
aku tulis ni sebab aku teringat sangat kat seseorang ;
sebab dia yang selalu wat aku cam ni ;
ahahhaa ;
tacing laaaa pulakk ;
ok bai :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen-komen.